MANAGED SERVISI
IT SOLUTIONS pruža korisnicima uslugu Managed Servisa, kao kompletna ICT rešenja iskreirana prema konkretnim potrebama i zahtevima korisnika. ICT opremu i servise projektujemo, realizujemo i proaktivno nadgledamo u skladu sa jasno definisanim parametrima i SLA (Service Level Agreement). Informaciono komunikacione tehnologije isporučene su korisniku kao tailored made solution i kompletan odgovor na potrebe komunikacije i prenosa podataka, u cilju konstantnog unapređenja poslovanja.
Uslugom Managed Service moguće je ostvariti:
- najsavremeniju mrežnu opremu bez kapitalnih ulaganja
- integraciju sa postojećim sistemom i prilagođena rešenja
- failover na backup wireless link sa nezavisnog optičkog čvora ili 3G/4G link
- realizaciju prioriteta saobraćaja uz definisan SLA i QoS parametre
- proaktivno nadgledanje linka i opreme 24/7
- smanjenje troškova (do 30%)
- mogućnost planiranja i širenja IT u skladu sa dinamikom poslovanja
- bolju kontrolu rizika i brz povraćaj investicije
Neki od standardnih primera Managed servisa koji su na raspolaganju poslovnim korisnicima su:
- Managed Connectivity
- Managed LAN
- Managed Security
- Managed WiFi